Kemaskini Pesta Buku 2010 Episod 1

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh.

Mahu ceria?

Satu Rahsia.
Senyum selalu :)

Alhamdulillah, Allah masih beri kekuatan dan semangat yang luar biasa kepada kita dalam menjalani rutin harian.
Suka saya berkongsi dengan sahabat-sahabat semua mengenai Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010.
--------------------------------------------------------
Buat pengetahuan semua, ini adalah julung kali Pelima Media akan bersama sahabat-sahabat dalam industri buku menyertai acara besar-besaran ini. Teruja, gembira, bersemangat, bersungguh-sungguh serta berdebaq (bak sebutan orang utagha) pun ada. Semuanya berselang seli. Itulah jawapan kepada persoalan mengenai 'tenggelam timbul' kami di laman blog ini.

14764_199948136548_199946086548_3599187_3208493_n


Tenaga kerja yang terhad dengan tugasan yang bertubi-tubi datang tidak sekali-kali memadamkan api semangat yang membara-bara. Semoga api ini tidak memudaratkan, sudahlah. Dengan izin Allah jua, kami akan menerbitkan lebih kurang 5 buah buku baru sebagai persediaan menghadapi Pesta Buku. Nantikan!

Sedikit maklumat mengenai Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 :

Tarikh : 19 Mac -28 Mac 2010

Lokasi kami : Dewan Tun Razak 2 (seberang sungai)

InsyaAllah akan kami kemaskini mengenai aktiviti-aktiviti yang akan dijadualkan sepanjang Pesta Buku berlangsung. Sampaikan maklumat ini kepada ahli keluarga, saudara mara, kenalan dan lain-lain bagi memeriahkan lagi acara gilang-gemilang ini.

Rugi terlepas.

Diskaun yang tinggi ditawarkan oleh kebanyakan kedai buku, pengedar dan penerbit. 20%?30%?40%? Agaknya berapa ya diskaun paling tinggi yang ditawarkan. Rambang mata. Rambang mata.

Lagi-lagi kami yang paling teruja dapat turun padang bertemu dengan pencinta-pencinta buku. Bisa juga bertukar-tukar buah fikiran dan cadangan-cadangan yang boleh dikongsi untuk produk akan datang. Waduh, teruja-uja gitu!


0 comments:

Post a Comment