Rakaman

AlhamdulillahiRabbil'alamin,

dengan limpah rahmat Allah, kami pada julung kalinya bakal menerbitkan CD audio nya sendiri. (InsyaAllah akan mula diterbitkan akhir tahun ini, nantikan!) Sebagai permulaan, daripada pencarian alat-alat rakaman sehinggalah pencarian 'voice talent' adalah satu pengalaman baru dan mencabar buat kami yang masih budak baru belajar.

Allah Maha Besar, Allah temukan kami dengan orang-orang hebat dan hebat tidak perlu kan keglamoran sahaja. Hebat pada pandangan kami adalah dari segi personalitinya, pengalamannya, ilmunya dan elemen-elemen tersebut diadunkan dan dikongsi bersama teman-teman yang baru dikenalinya. Yang paling seronoknya, ukhwah yang terbit sepanjang tempoh rakaman ini amat manis.



Mini Studio Pelima Media



Menanti kehadiran voice talent professional


Berikut adalah sedikit butir-butir mengenai rakaman:

Tarikh : Selasa 17/11/2009
Masa : Jam 9.00 mlm
Lokasi : Mini Studio Pelima Media
Voice Talent : Tuan Nasran Hassan
Producer : Sa'Art Design

Kami yang masih baru dalam arena ini merasakan sedikit kepuasan dunia apabila mendengar playback rakaman suara terjemahan Tuan Nasran atau Abg Nas yang gemersik.



Tuan Nasran sedang menghayati skrip bacaan



' Take a break '



Perbincangan antara krew penerbitan


Alhamdulillah, tiada masalah besar yang berlaku sepanjang tempoh rakaman. Kerjasama yang diberi oleh semua krew terutamanya watak utama rakaman (Tuan Nasran) adalah sangat memuaskan.

Keseluruhannya, kami sangat berpuas hati dengan kerjasama penerbitan CD audio pada kali ini. Dan antara harapan kami untuk projek kali ini supaya mendapat hasil yang berkualiti kerana antara misi kami menyediakan produk yg terbaik lebih-lebih lagi kami membawa mesej untuk berdakwah, InsyaAllah.



Krew penerbitan yang terlibat


Istimewa untuk abg Nas, doa kami untuk abg Nas semoga barakah, rahmat Allah serta rezeki Allah yang melimpah ruah sentiasa bersamamu dan keluarga dan ukhwah antara kita semua berpanjangan sehingga ke syurga. Amin



Jumpa lagi, abg Nas!


Akhir kata, kami harap dapat berjumpa dengan lebih ramai orang-orang hebat di luar sana!

Salam Ukhwah

0 comments:

Post a Comment