Ulasan Buku Fikh Kerahsiaan Wanita di Media

Assalamualaikum warahmatullahi wabakatuh,

Untuk rujukan dan sedikit pandangan mengenai buku Fikh Kerahsian Wanita di beberapa sumber :

Utusan Malaysia

Klik imej untuk membaca artikel penuh

Harakah



Klik imej untuk membaca artikel penuh

Berita Harian

Klik imej untuk artikel penuh



Alhamdulillah, semoga ulasan di atas memberi sedikit gambaran mengapa buku ini perlu dimiliki.

1 comments:

Jamal Ali said...

Assalamualaikum w.b.t.

Sungguh, buku Fikh Kerahsiaan Wanita dipenuhi dengan ilmu yang pelbagai dan lengkap mengenai keadaannya wanita. Memang tak rugi untuk membelinya. Malah saya membeli tiga jilid buku ini. Satu untuk diri sendiri dan selebihnya saya memberi hadiah kepada sahabat saya.

Tapi amat sukar untuk saya mencari buku ini dan buku-buku Pelima Media yang lain di kawasan Teluk Intan, Perak. Diharapkan pihak Pelima Media dapat memasarkan buku-buku kalian di sini.

Juga di sini saya mengambil kesempatan untuk bertanya. Hampir dua minggu yang lepas saya telah menghantar emel ke pihak Media Pelima untuk bertanyakan mengenai pendapat dan persetujuan Pelima Media untuk menerbitkan manuskrip saya. Ianya karya sulung saya, sebuah antologi cerpen pembina hati, insyaAllah, dan saya sungguh berbesar hati sekiranya pihak Pelima Media dapat menerbitkannya. Namun sampai ke hari ini saya masih tak dapat maklum balas daripada pihak Media Pelima. Kemungkinan saya menjangkakan pihak Media Pelima dalam kesibukan sekarang. Maklumlah sekarang menjelang tahun baru 2011. Namun demikian saya akan sabar menunggu jawapan daripada pihak Media Pelima. Diharapkan pihak Media Pelima dapat memberi maklum balas di emel saya: beta.srisakti@gmail.com

Maaf sekiranya kedatangan mesej ini memberi kesulitan kepada pihak Media Pelima.

Walau bagaimanapun ,teruskan usaha kalian di Pelima Media untuk kesejahteraan ilmu!

Post a Comment