Pages of Islam di Masjid As-Saidah Sabak Bernam

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

semoga sahabat-sahabat semua ceria di hari Isnin ini.

Alhamdulillah atas sokongan sahabat-sahabat semua, semangat kami di Pelima Media semakin tinggi dan bertenaga. Bersama ini, saya sertakan imej beberapa 'Pages of Islam' terbitan Pelima Media yg menjadi santapan rohani di sebuah masjid di Sabak Bernam, Masjid As-Saidah.

Jutaan terima kasih buat Tuan Helmizan yang menangkap gambar-gambar tersebut dan berkongsi dengan kami serta kepada Masjid As-Saidah di atas sokongan kalian. Semoga usaha ini mendapat rahmat dan barakah daripada Ilahi. Amin!

Kami mendoakan lebih banyak pengeluaran bahan terbitan Islami daripada Pelima Media sebagai rujukan dan panduan untuk setiap lapisan masyarakat yang sentiasa dahagakan ilmu dan bermacam-macam pengalaman dalam kehidupan khususnya.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Kemaskini 2010

Buat masa ini Pelima Media sedang berjuang dan bertempur di medan penerbitan dalam usaha menerbitkan beberapa lagi buah buku sebagai persediaan menghadapi Pesta Buku 2010. Dengan izin Allah jua, mudah-mudahan segala proses tersebut berjalan lancar dan kami juga berusaha untuk menghasilkan produk yang berkualiti supaya setiap wang yang dilaburkan ke atas sesebuah buku berbaloi untuk kedua-dua pihak.

Novel

Kami juga sangat berbesar hati untuk menerima manuskrip novel dan cerpen kerana hajat di hati, kepingin juga menerbitkan sebuah novel yang menceritakan sebuah kehidupan. Jika ada rezeki antara Pelima Media dan sahabat semua, bisa bekerjasama nanti!

Apapun, doa kalian untuk kejayaan kami bagi meneruskan usaha menyebarkan pendidikan melalui penulisan ini sangat kami hargai dan semoga Allah jualah yang membalas kebaikan anda..

0 comments:

Post a Comment