PBAKL 2011?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam rindu buat sahabat semua. Didoakan anda semua sentiasa bersama rahmat Allah. Amin

Perkhabaran gembira ini ditujukan buat seluruh warga Malaysia umumnya mengenai PBAKL 2011 yang menjelang tiba. Sungguhpun, tidaklah berita ini kedengaran di TV mahupun radio Pelima Media tetap bersemangat untuk sampaikan berita ini kepada anda yang sentiasa setia bersama perjuangan kami dalam menybarkan ilmu yang bermanfaat. Ia adalah berkenaan ..

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011

PBAKL 2011 adalah Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 yang merupakan acara tahunan yang berlangsung secara besar-besaran di tanahair. Pelima Media juga akan menyertai acara gemilang ini bagi mengambil peluang untuk bertemu dengan masyarakat yang cintakan buku dan dahagakan ilmu.


Berikut merupakan sedikit maklumat PBAKL 2011 dan booth kami yang boleh dikongsikan bersama :


Tarikh :

22/4/2011 - 1/5/2011
Masa : 10 pagi - 8 malam (Isnin-Jumaat) 10 pagi - 9 malam (Sabtu & Ahad) Tempat : D55-D57, Dewan Tun Razak, Hall 3, PWTC, Kuala Lumpur klik sini Masuk adalah percuma!

Bawa keluarga dan kenalan anda kerana banyak aktiviti yang disediakan oleh pihak penganjur dan peserta PBAKL 2011. Pelima Media turut sama menyediakan aktiviti-aktiviti menarik buat pengunjung sebagai hadiah tanda penghargaan atas sokongan kepada kami.


Untuk mengemaskini aktiviti anjuran Pelima Media yang akan dijalankan, klik sini.


Insya Allah, Pelima Media akan berusaha untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik buat pengunjung PBAKL 2011 pada kali ini.




Sedikit pengalaman yang boleh dikongsikan sepanjang penyertaan kami kali pertama pada tahun lepas di PBAKL 2010, masya Allah rakyat malaysia sangat menakjubkan. Siapa kata masyarakat kita tidak suka membaca? Kepada mereka yang tidak berkesempatan ke Pesta Buku, ambil peluang ini untuk merasai perasaan yang luar biasa rakyat Malaysia yang sebenarnya.


Sekiranya, kita telah bertemu pada PBAKL 2010 yang lalu dan tidak sempat berkenalan, jadikan PBAKL 2011 sebagai tempat kita menjalinkan ukhwah itu dan saling bertukar ilmu dan berita.

0 comments:

Post a Comment