Salam rindu

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Semoga teman-teman, tuan-tuan dan puan-puan terus dikurniakan kesihatan yang baik dan semangat yang kuat oleh Allah untuk melakukan kerja-kerja harian.


Nampaknya blog Pelima Media sudah lama terbiar berhabuk dan bersawang. Alhamdulillah, Allah berikan kekuatan buat kami untuk terus mengemaskini kembali blog yang lama ditinggalkan atas alasan biasa-kesibukan.



Bersempena awal Muharam yang lepas dan tahun baru yang menjelang tiba, beberapa perkembangan terkini akan dikemaskini sebagai tanda kasih dan sayang kami buat teman-teman yang sentiasa menyokong perjuangan kami dalam menyediakan medium yang terbaik dalam menyampaikan ilmu.

Sumber imej : google.com


Terima kasih yang tidak terhingga dan mohon maaf kerana menyepi terlalu lama tanpa khabar berita buat teman-teman yang dikasihi semua. Semoga Allah jua yang dapat membalas kasih sayangNya terhadap kasih sayang anda buat kami.



InsyaAllah dengan berkat Allah dan semangat yang dikurniakanNya, kami akan sedaya upaya untuk menyediakan info-info yang bermanfaat untuk anda semua. Mohon anda terus menyokong kami.

0 comments:

Post a Comment