Kalendar 2010

Assalamualaikum Warahmatullah,

Semoga sahabat-sahabat semua dalam limpah rahmat Allah sentiasa.


Sumber imej dari http://www.ilgucha.com


Hari ini bertarikh 16 November 2009 dan lagi 1 bulan 16 hari kita akan bertemu dengan tahun baru tahun 2010. Sedar tak sedar masa berlalu dengan cepatnya tahun baru, raya cina, thaipusam, deepavali, puasa, raya aidilfiti berlaku sepintas lalu dan raya aidiladha yang bakal menjelang juga akan berlalu sebegitu rupa.

Ini mengingatkan kita sebagai umat Islam untuk menghargai masa. Masa tidak akan pernah menunggu kita dan juga tidak boleh dijual beli. Hargai masa dan jangan bertangguh. Rancang masa dengan teliti.

Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian- Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.

Surah Al-'Asr ayat 1-3

Untuk makluman, Pelima Media Sdn Bhd juga ada menawarkan perkhidmatan penerbitan kalendar samada kalendar dinding atau kalendar meja (boleh lihat contoh di bawah). Kepada yang berminat sila hubungi Nadiah 016-2099454.

Untuk contoh kalendar di bawah, ianya ditunjukkan cuma di bahagian atas dan tidak dapat didedahkan keseluruhan kalendar atas sebab-sebab tertentu.Terima kasih


Contoh 1 : Sila abaikan 'watermark' Pelima Media Sdn Bhd



Contoh 2 : Sila abaikan 'watermark' Pelima Media Sdn Bhd




0 comments:

Post a Comment